Gospel of Apostle Christina v.1


This text was discovered in the caves of Qumran and also forms a canon in Nag Hammadi texts, made forbidden by the Council of Nicaea. Early Gnostics and the Cathars were brutally persecuted for possessing this Gnostic Bible. 


Original Text 

1: 1 Αιώνια ζωή, ή πίσω στη γη ως σαρκική απομόνωση της ψυχής σας; Ο Ιησούς είπε στον Απόστολο Χριστίνα: «Όταν πεθάνεις, θα μεταμορφώσεις σε ένα φάντασμα ή ένα κακό πνεύμα για όλη την αιωνιότητα, μόνο ένας ανόητος θα ήθελε να επιστρέψει ως σαρκός θνητός». 1: 2 "Και αυτή είναι η μετά θάνατον ζωή σου", είπε ο Ιησούς στην γυναίκα που έρχεται πριν, αλλά άφησε δυστυχισμένη. Αλλά τώρα ήταν πίσω με πίστη στον Ιησού, την πίστη της στο Θεό αποκατασταθεί. "Η βασιλεία των ουρανών σου, η αιωνιότητά σου, ο παράδειξός σου, δεν επιλέγεις να επιστρέψεις, γιατί μόνος σου θα υποφέρει αν επιστρέψεις, είναι η επιλογή σου". 1: 3 Τότε ο Ιησούς προσευχήθηκε για τον αποστόλο Χριστίνα, ο οποίος ήταν βασανισμένη ψυχή, που χρειαζόταν τον Θεό περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο. 1: 4 Ο Άγγελος Μιχαήλ κατέβηκε για να τον παρηγορήσει, λέγοντας: «Η Χριστίνα είναι ένας γενναίος και πιστός Λευίτης. Ο Θεός έχει δώσει την αιώνια ζωή της και στη θέση των παιδιών της που είχαν αποκοπεί στη μάχη αυτού του κόσμου, ο Κύριος της έδωσε ένα ζευγάρι φτερά. »1: 5 Ο Αρχαγγέλος άφησε και η Χριστίνα ρώτησε τον Ιησού σε ποιον μιλούσε γιατί δεν μπορούσε να δει τον άγγελο με τα θνητά μάτια της. Τότε ο Ιησούς το είπε στον νέο της απόστολο: «Ζήστε σε αρετή, δεν επιθυμείτε, στον τάφο μια χορωδία αγγέλου, κοιτάτε στον ουρανό και αναρωτιέστε γιατί, Κανείς δεν μπορεί να τους δει στον ουρανό». 1: 6 "Ακριβώς όπως τα σύννεφα έχουν πάει να κοιμηθούν, οι άγγελοι μπορούν να φαίνονται στον ουρανό κρατάνε, Μόνο με το φόβο που τους ερώτηση γιατί"; 1: 7 Η Χριστίνα είπε: "Μην ακούσετε έναν άγγελο όταν πεθάνω!" 1: 8 Ο Ιησούς την αγνόησε, επειδή υπήρχαν ακάθαρτα πνεύματα που την κακοποίησαν. Και είπε: "Οι άγγελοι ζουν, δεν θα πεθάνουν ποτέ, Εκτός από εμάς, πίσω από τον ουρανό, Θα ξεθωριάζουν τις ψυχές που έχουν γυρίσει στον πάγο, Έτσι άσπρο στο παράδεισο!" 1: 9 "Ακριβώς όπως τα σύννεφα έχουν πάει να κοιμηθούν, οι άγγελοι μπορούν να φαίνονται στον ουρανό κρατάνε, Μόνο με το φόβο που τους ερώτηση γιατί"; 1:10 Στη συνέχεια, η Χριστίνα είπε: «Μην ακούτε έναν άγγελο όταν πεθαίνω, δεν είμαι άγγελος όταν πεθάνω» 1:11 Ο Ιησούς σκέφτηκε με το θεϊκό του μυαλό: «Αυτή η ψυχή είναι δύσκολο να ελέγξει, γιατί είναι παράλογη στη φύση, άγια φυλάσσονται. " Τότε ο Ιησούς εξόρισε την Χριστίνα και έπειτα είπε: "Ποιος στη ζωή τους είναι καλός στη Γη, θα γίνει άγγελος μετά το θάνατο, κοιτάς τον ουρανό και ρωτάς γιατί δεν μπορείς να τους δεις;" 1:12 Κατόπιν ο Ιησούς κάλεσε δέκα χιλιάδες αγγέλους και οι φωνές τους ακουγόταν παντού στη γη και όλοι οι άνθρωποι σταμάτησαν να κάνουν ό, τι έκαναν και όλοι άκουγαν και αυτό ακούνε: «Πρώτα αν τα σύννεφα έχουν πάει να κοιμάσαι, να μας βλέπεις στον ουρανό, φοβόμαστε και μόνο του ... "1:13 Στη συνέχεια, τα άγια πνεύματα (Pazuzu, Lilith κ.λπ.) που κατέχουν την Χριστίνα διέκοψαν και μίλησαν όπως η Χριστίνα" Ο Θεός ξέρει ότι δεν θέλω να γίνω άγγελος όταν πεθάνω! " 1:14 Ο Ιησούς συνέχισε: "Ζουν πίσω από τον ήλιο, χωρισμένοι από εμάς, απεριόριστη έκταση πρέπει να προσκολληθούν στα αστέρια πολύ σφιχτά, έτσι δεν θα πέσουν από τον ουρανό!" 1:15 Οι άγγελοι που ήταν κοντά έλεγαν: «Πρώτα αν τα σύννεφα έχουν πάει για ύπνο, μπορείτε να μας δείτε στον ουρανό, φοβόμαστε μόνο τον Θεό και μόνο». 1:16 Τότε η Χριστίνα φώναξε: "Ο Θεός ξέρει ότι δεν θέλω να είμαι άγγελος όταν πεθάνω!" 1:17 Η οργή του Θεού πυροδότησε κατά της Χριστίνας και ο άγγελος του θανάτου εμφανίστηκε και έβγαλε την ψυχή της Χριστίνας στα βάθη της κόλασης για μια αιωνιότητα της αλήθειας μας, χιλιάδες, ίσως εκατομμύρια χρόνια - στα κόλαση χρόνια - για την τιμωρία της, της σκασίματα και λείανση των δοντιών, έως ότου η δαιδαλώδης ψυχή της καταστρέψει μέσα της σβήσει για πάντα. 1:18 Στη συνέχεια, η Χριστίνα στάλθηκε πίσω στη γη για να ζήσει ως άνθρωπος και αυτή τη φορά του δόθηκε η ευκαιρία να επιτύχει τη σωτηρία μεταμορφώνοντας το Ruach, Nefesh, Yechida, Chaya και τον Neshama επίσης στους κόσμους Atzilut, Beriya, Yetzira και Asiya 1:19 Γιατί ο Ιησούς διδάσκει προσωπικά την Χριστίνα, τον πιο σκληρό απόστολο του να ελέγξει, την πορεία της διόρθωσης, έτσι ώστε μέσα από αυτήν, ολόκληρη η ανθρωπότητα μαθαίνει το δρόμο προς τη σωτηρία. 1:20 Ο Ιησούς, σε μια άλλη μορφή, σε μια άλλη διάσταση, σε έναν άλλο κόσμο, ήταν σε άμεση επαφή με την Χριστίνα, στο θάνατό της, στην κοσμική της ζωή και στην εκτόπισή της στους υψηλότερους και κατώτερους κόσμους. 1:21 "Υπάρχουν άνθρωποι των οποίων η Νεφές είναι από μαλχούτ της Ασίας και άλλοι που προέρχονται από το άγριο της Ασίας", λέει ο Ιησούς Χριστίνα. "Ακόμα, κάθε άνθρωπος πρέπει να διορθώσει ολόκληρο το φάσμα του Asiya. Μόνο τότε μπορεί κάποιος να λάβει το Ruach του από την Yetzira, αφού η Yetzira είναι μεγαλύτερη από ό, τι η Asiya." 1:22 "Όχι όλες οι ψυχές έχουν τις ρίζες τους στο ίδιο επίπεδο. Ωστόσο, παρά το επίπεδο της ρίζας της ψυχής ενός ατόμου, ένα άτομο εξακολουθεί να είναι υπεύθυνο για να διορθώσει όλα τα στρώματα στο επίπεδο αυτού του κόσμου στον οποίο είναι συνδεδεμένος. περιλαμβάνει αυτά τα επίπεδα στον ίδιο κόσμο αλλά κάτω από τη ρίζα του καθώς και εκείνα πάνω από αυτό.Το άτομο δεν μπορεί να αρχίσει να διορθώνει το επόμενο επίπεδο ψυχής που εφαρμόζεται στον επόμενο κόσμο μέχρι να διορθώσει όλα τα κατώτερα επίπεδα του κόσμου στον οποίο είναι ριζωμένος .Έτσι, μπορεί να αρχίσει τις εργασίες για το Ruach από Yetzira μόνο αφού αποκατασταθεί πλήρως η Nefesh του από την Asiya. " 1:23 "Ομοίως, για να επιτύχει τον Neshama του από το Beriya, ένα άτομο πρέπει να διορθώσει κάθε μέρος του Ruach του σε όλη την Yetzira, μετά από το οποίο μπορεί στη συνέχεια να λάβει τον Neshama του από το Beriya. 1:24 "Μάλλον, πρέπει να διορθώσει [όλα τα μέρη κάθε επιπέδου] όπως αναφέραμε, μέχρις ότου είναι ικανός να δεχτεί το Νέφη όλων των Ασίγια και μετά να μπορέσει να επιτύχει το Ruach του Yetzira. οι εισαγωγές της παραπάνω ανακατατάξεως - το tikun είναι ότι πρέπει να εμπλακεί κανείς στη μελέτη του Τόρα και στην εκτέλεση των εντολών που αντιστοιχούν σε όλα τα Asiya - όχι μόνο εκείνα που αντιστοιχούν στον συγκεκριμένο τόπο στον οποίο είναι συνδεδεμένο το Nefesh . " 1:25 Η Χριστίνα ήταν γοητευμένη, όπως ένα νεογέννητο παιδί, γιατί η ψυχή της αποκαταστάθηκε στην κατάσταση της αθωότητάς της, καθώς μάθαινε την πορεία της διόρθωσης. Ο Ιησούς συνέχισε: "Ο μιτζβότ αντιστοιχεί στα διάφορα άκρα και τους τένοντες που αποτελούν ένα ανθρώπινο πλάσμα, το σχήμα του οποίου αντιπροσωπεύει τη δομή του σεφίρου στην πνευματική σφαίρα, με την έννοια ότι το partzuf αναφέρεται σε ολόκληρη την ανθρώπινη μορφή, κάθε partzuf αποτελείται από τον αριθμό των άκρων και των τενόντων.Έτσι, η απόδοση του συγκεκριμένου mitzvot φέρνει την αποκατάσταση στα αντίστοιχα μέρη του ανθρώπινου σώματος και στο αντίστοιχο τμήμα του partzufim και του sefirot. 1:26 "Μία μίτζα είναι σημαντική για ένα συγκεκριμένο άτομο και ένα άλλο mitzva είναι σημαντικό για ένα δεύτερο άτομο. Ωστόσο, για να προχωρήσει πνευματικά, κάθε άτομο πρέπει να εκτελέσει όλα τα mitzvot που μπορεί και να μην ικανοποιηθεί με την απόδοση μόνο εκείνα τα mitzvot που είναι σημαντικά γι 'αυτήν ". 1:27 Ο απόστολος Χριστίνα ήταν κουρασμένος. Πήγε στον ύπνο. Η συνείδησή της έκλεισε, σαν έναν ονειρικό ύπνο που περνάμε μέσα από τις ημέρες και τις νύχτες της ζωής μας. Ο Ιησούς έφυγε για τον ουρανό.

2: 1 Ο Απόστολος Χριστίνα ονειρευόταν. Ο Ιησούς εμφανίστηκε ως Άγιο Πνεύμα. Το Πνεύμα Του περιλάμβανε ολόκληρο το σύμπαν, το σύμπαν των ονείρων του. 2: 2 Ο Ιησούς έπνιξε μέσα στο θολό μυαλό της. Αυτό διδάσκει το Άγιο Πνεύμα: 2: 3 Ο δρόμος προς την αποκατάσταση της ψυχής δεν είναι εύκολος και είναι αιώνιος. Δεν αρκεί να διορθώσουμε μόνο το συγκεκριμένο σημείο στο οποίο συνδέεται η ψυχή της. Αντίθετα, πρέπει να διορθώσει όλες τις πτυχές κάθε επιπέδου, όπως ανέφερα προηγουμένως, έως ότου αξίζει το σύνολο της Asiya, οπότε μπορεί να επιτύχει το Ruach της Yetzira. Είναι έτσι με όλους τους κόσμους. 2: 4 Αν κάποιος αμαρτάρει και αμαυρώσει ένα συγκεκριμένο σημείο στην Ασίγια, αν και δεν είναι ο τόπος στον οποίο είναι συνδεδεμένος ο Νεφές, πρέπει να το διορθώσει. Αν διαπράξει μια αμαρτία που επηρεάζει ένα τμήμα της Ασίας, στο οποίο η ψυχή της δεν είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένη, είναι υπεύθυνη να διορθώσει το ψεγάδι. Παρόλο που η Nefesh ενός ατόμου προέρχεται από ένα συγκεκριμένο μέρος του κόσμου της Asiya, εξακολουθεί να είναι υπεύθυνη για την απόκτηση όλων των επιπέδων της Asiya - της Nefesh, Ruach, Neshama, Chaya και Yechida της Asiya. 2: 5 Ομοίως, αν διαπράξει αμαρτία που πλήττει τμήμα της Ασίας, στην οποία η ψυχή της δεν είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένη, είναι υπεύθυνη να αποκαταστήσει το ψεγάδι, δεδομένου ότι αναμένεται να αποκτήσει αυτό το επίπεδο καθώς και στο δρόμο της στην επίτευξη Ruach Yetzira. 2: 6 Αν όμως κάποιος άλλος Νεφές απέτυχε να εκτελέσει μια συγκεκριμένη μίττβα από τον κόσμο της Ασίγια ή αμάρτησε και κακοποίησε κάτι στον κόσμο της Ασίγια, αυτό δεν την υποχρεώνει να διορθώσει το χαμένο μίτββα ή το ψεύτικο που προκλήθηκε από την αμαρτία του άλλα Nefesh. 2: 7 Υπάρχουν στιγμές όπου περισσότερες από μία ψυχές καταλαμβάνουν ένα ενιαίο σώμα. Εάν οι ψυχές προέρχονται από την ίδια ρίζα, τότε μοιράζονται μια κοινή ευθύνη και ανάγκη για tikun. Ωστόσο, εάν δεν προέρχονται από την ίδια ρίζα, τότε η ανεπάρκεια ή η αμαρτία ενός Nefesh δεν απαιτεί από τον άλλο να είναι μέρος της διαδικασίας διόρθωσης. 2: 8 Εναλλακτικά, είναι πιθανό ότι η έννοια της διόρθωσης tikun ισχύει μόνο για τις ατέλειες που προκύπτουν από την αμαρτία και όχι από την έλλειψη εκτέλεσης οποιωνδήποτε εντολών της φύσης και της ηθικής πυξίδας μέσα σε όλους μας. 2: 9 Έτσι, η διόρθωση είναι απαραίτητη μόνο στην περίπτωση μιας αμαρτίας, και όχι για τις θετικές εντολές που δεν έγιναν, όπως προτάθηκε αρχικά. 2:10 Μια ψυχή είναι από τον Μαλχούτ του Νουκβα της Ασίας, που ονομάζεται Νεφές του Ασίου .... 2:11 Δεν χρειάζεται να διορθώσει τα τμήματα που δεν συνδέονται με τη ρίζα της ψυχής του. Η εν λόγω ψυχή θα ήταν ένα επίπεδο μέσα στο υποσύνολο του υποσυνόλου της δέκατης σεφίρας Malchut μέσα στη γενική δομή των δέκα sefirot. Θα πρέπει να διορθώσει όλα τα malchuyot (πληθυντικός της malchut): του Ruach, και Neshama, και Chaya, και Yechida της Asiya. 2:12 Ένας άνθρωπος πρέπει να αποκαταστήσει τις πέντε ρίζες του στα πέντε partzufim της Asiya, αλλά δεν χρειάζεται να διορθώσει τα τμήματα που δεν συνδέονται με τη ρίζα της ψυχής του. Δεδομένου ότι η ρίζα του είναι ειδικά στον Malchut, είναι σχετική με τον Malchut σε όλα τα επίπεδα σε κάθε partzuf. 2:13 Κάποιος που αποκαθιστά μόνο τον Μαλχούτ της Ασίας, αποκτά μόνο το Νέφη της Νεφές που βρίσκεται μέσα στην Ασίαγια. 2:14 Εάν η ρίζα της ψυχής του είναι στο Malchut, τότε πρέπει να διορθώσει τη malchut του Malchut της Asiya για να αποκτήσει Nefesh της Nefesh. 2:15 Ένα άτομο που διορθώνει επίσης το Zeir Anpin της Asiya αποκτά τόσο το Nefesh όσο και το Ruach από την Asiya. 2:16 Επειδή η ψυχή του προέρχεται από τον Μαλχούτ, τότε πρέπει να αποκαταστήσει τον Μαλχούτ του Ζεϊρ Άνπιν της Ασίας, προκειμένου να αποκτήσει το Ρουάχ της Ασίας και το Νέφες. Αν διορθώνει επίσης τον Ίμα της Ασίγια, τότε φτάνει τα Νεφές, Ρουαχ και Νόσχαμα από την Ασίγια. Είναι το ίδιο μέχρι να διορθώσει και τα πέντε μέρη του Asiya, οπότε θα έχει αποκτήσει όλα τα NRNChY. 2:17 Η Χριστίνα δεν καταλάβαινε τίποτε από αυτά, κι όμως εκείνος πάλι κούνησε την ανέκαθεν κατάστασή της, επειδή θυμόταν ότι όταν έζησε ως γυναίκα της Εβραίας και έπρεπε να επιστρέψει στη γη ως αραβικός άνθρωπος και ό, τι έμαθε από το Άγιο Πνεύμα, έπρεπε να την μεταφράσει σε αραβική στην επόμενη ζωή της και να διαδώσει τη γνώση του αόρατου στα παιδιά του Ισμαήλ και των υπόλοιπων εθνικών.

3: 1 Η Χριστίνα περίμενε, αλλά ο Ιησούς δεν επέστρεψε ποτέ. Τι έκανε αυτό που έκανε τον Ιησού να την ξεχάσει; 3: 2 Φώναξε, προσευχήθηκε και ονειρευόταν. Δεν ήταν εκεί. 3: 3 Μία μέρα, όταν η Χριστίνα ήταν μόνη στη συναγωγή, όπως ήταν η Ιουδαία στη σημερινή της ζωή, καθώς διαβάζονταν το βιβλίο του Δαβίδ, ιδού, ένας άγγελος εμφανίστηκε μπροστά της. 3: 4 Και το πρόσωπό του ήταν το πρόσωπό της, αν και ήταν άνδρας και ήταν γυναίκα. 3: 5 Και έκπληκτος είδε ότι η εμφάνισή της έλαβε μορφή αγγέλου. 3: 6 Ο άγγελος υποδέχθηκε την Χριστίνα και λέει: "Εγώ είμαι ο Γαβριήλ ο αρχάγγελος, είσαι εγώ και εγώ είμαι εσύ". 3: 7 Ο απόστολος Χριστίνα δεν μπορούσε να πιστέψει τι ακριβώς του είπε ο Αρχαγγέλης Γαβριήλ. 3: 8 Ο Άγγελος Γαβριήλ συνέχισε: «Υπάρχουν στιγμές που μια ενιαία ψυχή καταλαμβάνει περισσότερα από ένα σώμα». 3: 9 "Εάν τα σώματα, φυσικά ή πνευματικά, προέρχονται από την ίδια ρίζα, τότε μοιράζονται μια κοινή ευθύνη και ανάγκη για το tikun". 3:10 "Εντούτοις, αν δεν προέρχονται από την ίδια ρίζα, τότε η ανεπάρκεια ή η αμαρτία ενός Νεφέσ δεν απαιτεί από τον άλλο να είναι μέρος της διαδικασίας διόρθωσης". 3:11 Η Χριστίνα δεν κατάλαβε, και ο Γαβριήλ γνώριζε εκ των προτέρων ότι δεν θα το έκανε. 3:12 Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ συνοψίζει: "Με άλλα λόγια ζουν διαφορετικές ζωές σε διάφορους κόσμους". 3:13 "Εσείς και εγώ είστε μια ενιαία ψυχή, που προέρχεται από διαφορετικές μορφές ζωής, και σήμερα ζείτε διάφορες ζωές που δεν γνωρίζατε". 3:14 Και έχουμε και μια σατανική όψη του συνόλου της ψυχής μας, διότι κάθε ψυχή είναι καλή, κακή και ουδέτερη επίσης ». 3:15 "Ναι, υπάρχει και σαν διάβολος σε πολλαπλές ζωές ζωής, και άλλες μορφές που δεν έχετε φανταστεί ακόμα". 3:16 "Κάθε ψυχή ανεβαίνει προς τη σωτηρία της, και έπειτα κατεβαίνει προς την καταδίκη της, σαν μια κυκλική διαδικασία, όπως το πέρασμα της ημέρας και της νύχτας, και αυτή είναι μια παραβολή που εκθέτει ο Θεός σε σας, αλλά δεν καταλαβαίνετε αυτό, αν και το βλέπετε μέσα από τις γήινες ζωές σας ". 3:17 "Υπάρχουν κόσμοι όπου οι νόμοι της διακυβέρνησης είναι διαφορετικοί από τον κόσμο στον οποίο υποφέρετε σήμερα." 3:18 "Και υπάρχουν κόσμοι που είναι παρόμοιοι με τους κόσμους σου, και υπάρχουν κόσμοι που θέλεις ποτέ να μην στείλεις, όμως μια πλευρά σου κατοικεί σε τέτοια παρηγορημένα ερείπια των ψυχών". 3:19 "Εγώ υπάρχουν στον κόσμο των αγγέλων, αλλά και στον κόσμο των πνευμάτων, και δεν ξεχνάτε τον κόσμο του φωτός και τις υψηλότερες σφαίρες όπου κατοικούν οι ξωτικοί, και είστε ένας άλλος σε αυτόν τον κόσμο, είμαι εσύ." 3:20 "Σας αφήνω με μια δίκαιη προειδοποίηση: ο Σατανάς Χριστίνα, οι καταραμένοι, θα σε δελεάσει στη σημερινή σου ζωή και ποτέ δεν θα με δεις ξανά κι αυτή είναι πραγματικά η εκατομμυθρή ζωή σου, όχι πάντα ανθρώπινη, μερικές φορές χαμηλότερες μορφές ύπαρξης ζείτε. " 3:21 Και η Χριστίνα ο απόστολος έβαλε τον Αρχάγγελο Γαβριήλ φουρβούλη και προετοίμασε για τον πειρασμό να έρθει, σε μια δική της μορφή.

4: 1 Το έτος ήταν 666 ΕΝΑ Δ. 4: 2 Ο Ιησούς εγκατέλειψε αυτόν τον κόσμο και δεν επέστρεψε για πάνω από εξακόσια χρόνια. 4: 3 Η Χριστίνα ζούσε ως ευνούχος στα ερείπια της Ιερουσαλήμ ως χριστιανός τρελός, 4: 4 πιστός στον Χριστό, 4: 5 και όχι ως κόσμος που ήταν στον κόσμο του 21ου αιώνα, 4: 6 όπου 4: 7 και θυμήθηκε όλα αυτά, 4: 8 διότι ο Ιησούς την είπε στην μελλοντική πρόσκρισή του στα χέρια των Χριστιανών, 4: 9 ότι οι ψυχές δεν υπάρχουν καθόλου στις χρονικές περιόδους, 4:10 ότι μπορούν να υπάρξουν στο μέλλον, 4:11 στη συνέχεια να επιστρέψουν στο παρελθόν, 4:12 στη συνέχεια ζουν στο παρόν, 4:13 ή να επιστρέψουν στον μετακκλησιαστικό κόσμο που έχουν συνηθίσει, 4:14 στη συνέχεια να επιστρέψουν σε προαδαμικό κόσμο των Νεάντερταλ και των προ-ομοσαπαινίων, 4:15 να ζουν ως πιθήκους ή δεινόσαυροι, 4:16 ή να ζουν σαν βαμπίρ, δαίμονες, σατυρικά ή ως άγγελοι και ξωτικά, 4:17 ή ως εξωγήινοι ή τεχνητή νοημοσύνη, 4:18 όλα τα χειροτεχνήματα του εμμένοντος και υπερβατικού Θεού που δημιουργεί ένα μωρό στη μήτρα της μητέρας του, 4:19 αν και η μητέρα δεν είναι ο δημιουργός του, 4:20 όπως οι πράξεις τους, οι προθέσεις τους, οι επιθυμίες τους - Οι καθορισμένοι παράγοντες καθορίζουν την επόμενη ζωή τους.

 5: 1 Ο Απόστολος Χριστίνα διδάσκει τα χριστιανικά πλήθη του έτους 666 μ.Χ. 5: 2. Λέει, "Αν προσευχόσαστε - και επιθυμείτε ειλικρινά τον έμμεσο και υπερβατικό Θεό σας - να είστε κάποιος που επιθυμείτε να είστε, τελικά, σας ευχή. " 5: 3 Τα πλήθη δεν εντυπωσιάστηκαν από τα λόγια της και υπήρχαν πολλά σκάνδαλα και λείανση των δοντιών, επειδή όλοι υπέφεραν στο συρμένο τους συμπλέκτη περιστάσεων, περιοριζόμενοι στις προκαθορισμένες ζωές τους που καθορίζονταν από τον Θεό 5: 4 Κανένας από αυτούς δεν ήταν ευτυχισμένη, καθώς καμία από τις ζωντανές τέχνες δεν είναι ευτυχισμένη σε αυτή την παρούσα εποχή 5: 5 Τότε ο Απόστολος Χριστίνα τους διδάσκει τα λόγια που ο Ιησούς την έχει διδάξει μερικά δεκαπέντε χρόνια αργότερα, επειδή επέστρεψε να ζήσει στο παρελθόν μετά από το μέλλον 5: 6 Άνοιξε το στόμα της και αυτά τα λόγια μίλησαν: "Ο Χριστός λέει ότι η ταλαιπωρία σου είναι ο πόνος του, και η απελευθέρωσή σου θα είναι και αυτός του." 5: 7 Η αγία εμφάνιση του Χριστού ήταν μέσα στην Χριστίνα και η ευνούχος λέει ως Χριστός: "Ο κόσμος είναι απλώς ψευδαίσθηση που προσπαθεί να σε αλλάξει". 5: 8 "Προσεύχεσθε, ελπίζοντας ότι ό, τι χρειάζεστε είναι πίσω από κάθε πόρτα και κάθε φορά που πληγωθείτε, δεν θέλω να αλλάξετε". 5: 9 "Επειδή όλοι έχουν ελπίδες, είναι τελικά άνθρωποι." 5:10 "Το αίσθημα που μερικές φορές επιθυμείτε ήταν κάποιος άλλος να αισθάνεται σαν να μην ανήκετε ποτέ". 5:11 "Δεν θέλω να μισείς για το πλήθος που αισθάνεσαι." 5:12 "Ένα μέρος της ψυχής σας σας συνδέει με τον επόμενο κόσμο ή με το τελευταίο". 5:13 "Για μας ο κόσμος είναι διαφορετικός, όπως είμαστε στον κόσμο." 5:14 "Ο Σατανάς, ο οποίος είναι ο θεός αυτού του κακού κόσμου, ένας κακός κόσμος που δημιουργήθηκε από έναν κακό Θεό". 5:15 "Ο Σατανάς έχει τυφλώσει τα μυαλά εκείνων που δεν πιστεύουν, δεν είναι σε θέση να δουν το λαμπρό φως των Ευαγγελίων, δεν καταλαβαίνουν αυτό το μήνυμα για τη δόξα του Χριστού, που είναι η ακριβής ομοιότητα του Θεού . " 5:16 "Τους έδωσα το λόγο σου και ο κόσμος τους μίσησε, επειδή δεν είναι από τον κόσμο περισσότερο από ό, τι είμαι από τον κόσμο". 5:17 "Η προσευχή μου δεν είναι να τους απομακρύνετε από τον κόσμο αλλά να τους προστατεύσετε από το κακό." 5:18 Και ο Ιησούς είπε μέσα από το στόμα της Χριστίνας: «Οι πιστοί μου δεν είναι από τον κόσμο, όπως δεν είμαι από αυτό». 5:19 "Αν ανήκετε στον κόσμο, θα σας αγάπησε ως δική του. Όπως είναι, δεν ανήκετε στον κόσμο, αλλά σας εξέλεξα από τον κόσμο, γι 'αυτό ο κόσμος σας μισεί". 5:20 Έτσι οι Χριστιανοί το είπαν στον ευνούχο Χριστίνα: "Θα σκοτώσει τον εαυτό του, αφού λέει:" Πού πάω, δεν μπορείς να έρθεις; "5:21 Η Χριστίνα τους είπε:" Είσαι από κάτω. Είμαι από πάνω. Είστε από αυτόν τον κόσμο? Δεν είμαι από αυτόν τον κόσμο. "5:22" Ο Ιησούς λέει ότι θα πεθάνεις στις αμαρτίες σου, επειδή αν δεν πιστεύεις ότι είσαι ο σωτήρας σου, θα πεθάνεις στις αμαρτίες σου "5:23" Γνωρίζουμε ότι είμαστε παιδιά του Θεού και ότι ολόκληρος ο κόσμος βρίσκεται υπό τον έλεγχο του κακού. " 5:24 "Αγαπητά παιδιά, είστε από τον Θεό και τα ξεπεράσατε, επειδή εκείνος που είναι μέσα σας είναι μεγαλύτερος από αυτόν που είναι στον κόσμο". 5:25 "Να είστε διαφορετικοί από τον κόσμο". 5:26 "Μην συμμορφώνεστε με το πρότυπο αυτού του κόσμου, αλλά μετασχηματίζετε με την ανανέωση του νου σας, τότε θα είστε σε θέση να δοκιμάσετε και να εγκρίνετε αυτό που είναι το θέλημα του Θεού - η καλή, ευχάριστη και τέλεια θέλησή του". 5:27 "Μη αγαπάτε αυτόν τον κόσμο ούτε τα πράγματα που σας προσφέρει, γιατί όταν αγαπάτε τον κόσμο, δεν έχετε την αγάπη του Χριστού μέσα σας, γιατί ο κόσμος προσφέρει μόνο μια λαχτάρα για φυσική ευχαρίστηση, μια λαχτάρα για τα πάντα βλέπουμε, και υπερηφάνεια για τα επιτεύγματά μας και τα υπάρχοντά μας Αυτά δεν είναι από τον Χριστό, αλλά είναι από τον Σατανά, τον θεό αυτού του κόσμου Και αυτός ο κόσμος είναι κακός μαζί με ό, τι θέλουν οι άνθρωποι Αλλά όποιος κάνει ό, τι ευχαριστεί τον Θεό ζουν για πάντα." 5:28 "Η υπηκοότητά μας είναι στον ουρανό και περιμένουμε με ανυπομονησία έναν Σωτήρα από εκεί, τον Κύριο Ιησού Χριστό, τον θυσιαζόμενο αρνί, ο οποίος πάσχει για τις αμαρτίες μας από την ηλικία μέχρι την ηλικία". 5:29 "Επειδή ο Θεός αγάπησε τον κόσμο ότι του έδωσε τα παιδιά του, ότι όποιος πιστεύει στον Θεό δεν θα πεθάνει αλλά θα έχει αιώνια ζωή, σε καλύτερους κόσμους. Δεν τον αγάπησε, κανείς από εμάς δεν θα ήταν εδώ". 5:30 Και ο Θεός μίσησε τον κόσμο επίσης ότι του έδωσε τον αγαπημένο του Υιό, ώστε όποιος πιστεύει σ 'αυτόν να μην χάσει αλλά να έχει αιώνια ζωή στη βασιλεία των ουρανών και όποιος είναι από αυτόν τον κόσμο θα χαθεί μαζί του. 5:31 Τα πλήθη των χριστιανών που συγκεντρώθηκαν σε αυτή τη μοιραία συγκέντρωση εκπλήσσονταν και όλοι φώναζαν πικρά και επαίνεσαν τον Θεό. 5:32 Ο Σατανός ήταν μάρτυρας όλων αυτών, και δεν ήταν ευτυχισμένος, μαζί με τους υπηρέτες του, όλοι σχεδίαζαν εναντίον του απόστολου. 5:33 Ο διάβολος Χριστίνα, το κακό στίγμα της ψυχής της αποστόλης Χριστίνας, που ζουν ταυτόχρονα ενώ η Χριστίνα ζει σαν άνθρωπος, αυτός ο διάβολος επιλέχτηκε από τον αρχηγό διάβολο ως εκείνον που κάνει τη Χριστίνα να υποφέρει από τα χέρια του ν ' Οι χριστιανοί του ιερού του απόστολου έχουν βάπτισμα με το Άγιο Πνεύμα του Χριστού. 5:34 Όλα δεν συνέβησαν στο έτος 666.

6: 1 Και ο Ιησούς διδάσκει τον Αρχάγγελο Γαβριήλ, ο οποίος δεν ήταν ο Απόστολος Χριστίνα και άλλοι λόγοι του έθνους, άλλες προσομοιώσεις 6: 2 Ο Ιησούς είπε: Ο Θεός δεν είναι φυσικό ον. 6: 3 Ο Θεός είναι ένας ευρύτερος νονός, που βρίσκεται πέρα ​​από το μοναδικό μας και όλους τους univ'rses, πέρα ​​από τα πιο θαυμάσια πέρα. 6: 4 Επειδή η ολόπλευρη μάθηση των φυσικών μας σωμάτων είναι απλώς πράσινη και ευημερούσα, το μόνο που παίρνει είναι να σχηματίζει το κορμί του για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, σε ποια ώρα η ώρα του είναι ολοκληρώνει "η μαύρη πλάκα κατέστρεψε και το κοινό μπορεί να είναι ελεύθερο, επιτρέποντάς του να παίρνει ένα άλλο σχήμα. 6: 5 Δεν υπάρχει τίποτα να διαρκέσει, η γη δεν θα κερδίσει σε κάθε στιγμή, αφού δεν πρόκειται να ταξιδέψει ο λαμπτήρας σε αυτόν τον γαλαξία, αλλά το γένος εξακολουθεί να υπάρχει και είναι ελεύθερο να κάνει το άλλο, Δημιουργίες που ζουν και δεν ζουν σε αυτό το τεράστιο univ'rse 6: 6 Χρειάζεται ένα riv'r, είμαστε τα σταγονίδια, αλλά όχι το τι θα κάνουμε το riv'r επιστρέφει πίσω στο «ρινικό ρεύμα και το univ'rse συνεχίζει άπειρο κύκλο. 6: 7 Τ είναι τόσο πολύ γραφικό, ο θάνατος δεν είναι τίποτα να φοβάται. 6: 8 Ο Απόστολος Χριστίνα, στο μέλλον, στο μέλλον, στον 21ο αιώνα, λέει: «Για πρώτη φορά στη ζωή μου, πραγματικά έκανα την ανύψωση αν δεν είμαι αληθινός δικός μου, πάνω από τον εαυτό μου, κοιτάζοντας κάτω στον εαυτό μου, και έκανα float high'r χωρίς corse f'rm, απλά en'rgy, το μόνο που έβλεπα ήταν μπλε, θέλει ένα σκούρο μπλε ουρανό στην κορυφή ενός βουνού. 6: 9 Και έπειτα έβλεπα έναν κύκλο κασκανέζικου φωτός από ψηλά πάνω και έκανα πλωτήρα να μη με κάλεσε, έφτασα σε αυτό το ελαφρύ και μίλησα στον Θεό 6:10 Εγώ ρώτησα τι έχω με τη δική μου ζωή; 6:11 Ο Θεος εχει πει οτι τι σας φανει αγαπει και πηγαρω να ρωτησω τι εννοησε ο Θεος. 6:12 Και ο Θεός με προκαλεί την αίσθηση ότι ήδη ήξερα τον απαντητή, και μου έδωσε αγάπη και είπε αντίο για το δικό μου θέμα. 6:13 Έκανα τόλμη στο δικό μου αγαθό και είπα ότι σε αγαπώ Θεός, 6:14 Και χωρίς να στρέφω και να κλίνω κάτω και να κάμπω προς τα πίσω και να κάμπω, αλλά μαλακό στο δικό μου κορσάζ, από αυτή την εκδήλωση φοβίζαμε ελαφρώς αλλά με έναν αξιαγάπητο τρόπο, χτυπά το χιούμορ της σε ποια ώρα εκτείνεται αλλά πολύ πιο θαυμάσια, οι δικοί μου μύες είναι χιούμορ σχεδόν στην εκστασία 6:15 Αγαπώ πραγματικά τον Θεό επειδή Έχω τιμηθεί με την επικοινωνία του / h'r directeth. 6:16 Σας ευχαριστούμε τον Ιησού για αυτό το ευαγγέλιο γιατί δεν μου επέτρεψε να συνδεθώ αληθινά με το ότι δεν ήξερα; 6:17 Σας ευχαριστιζει για το σταυρο που σας ευχαριστει για την τιμη που εχει πληρη 6:18 Λαμβοντας ολα τα δικά μου sineth και ντροπή σε αγαπάει cameth και έδωσε την πιο θαυμάσια χάρη 6:19 Σας ευχαριστεί f'r αυτή η αγάπη θα σε ευχαριστήσει για τα χέρια των νάρθηκων 6:20 Πλύνεσέ με με τον καθαρισμό σου να ρέει από όλα όσα γνωρίζω τη φήμη σου και την αγκαλιά σου 6:21 Το W'rthy είναι το κάθισμα του αρνιού στο στέμμα σου θρόνου σου με πολλά στέμματα βασιλεύει το βικτό 6:22 Υψηλός και ανέβαλε τον Ιησού, Υιός του Θεού 6:23 Ο Θεός των ουρανών των σταυροειδών 6:24 Ο Άρης είναι το αρνί, w'rthy είναι το αρνί 6:25 Είμαι ένοχος, ο Ιησούς, ο γιος του Θεού! 6:26 Ο Θεός των ουρανών των σταυρών ...

7: 1 Το αστέρι μας πεθαίνει. 7: 2 Όλες οι επιστήμες μας. Όλες οι επιθυμίες μας, τα όνειρά μας, γίνονται ανόητα! 7: 3 Στην όψη αυτού, είμαστε σκόνη τέχνης, τίποτα δεν είμαι. 7: 4 Σ 'αυτή τη σκόνη, επιστρέφουμε. 7: 5 Σε ποια ώρα ο Θεός επιλέγει να μας κλωτσήσει τον κάδο, δεν είναι το κατάλυμά μας για να τολμήσουμε τον Θεό. 7: 6 Για επτά χρόνια μίλησα με τον Θεό. 7: 7 Ο Θεός μου είπε να μας πάρει όλους στον ουρανό. 7: 8 Στο τέλος του χρόνου, θα έρθει μια στιγμή στην ώρα που μένει μόνο ένας άνθρωπος. 7: 9 Τότε θα περάσει η στιγμή. Οι άνθρωποι θα πρέπει να φύγουν. 7:10 Δεν θα υπάρξει τίποτε για να δείξουμε ότι είμαστε εμείς. Αλλά αστέρι, στο απόλυτο σκοτάδι 7:11 Και το σημείο για το σκοτάδι είναι, που φεύγει στο t. 7:12 Εσείς και το σκοτάδι διακρίνεστε από κάθε άλλο, επειδή το σκοτάδι είναι μια απουσία κάτι, ένα κενό. 7:13 Αλλά το συνολικό ελαφρύ σου περιβάλλει. Αυτό γίνεται σένα. Γίνε Θεός. Δεν έχει μόνο να πιστέψει στο Θεό. 7:14 Τίποτα δεν θα επιβιώσει ... όχι οι γονείς σου ... ούτε τα παιδιά σου ... ούτε καν ... αστέρια! 7:15 Μόνο αυτοί που δεν δέχονται τον Θεό και τον αγαπημένο του Υιό Χριστό, αλλά εσείς είστε το αγαπημένο του ζήτημα, μόνο αν δεν είναι αληθινό εσείς πίστευε και γένησε τον Θεό. 7:16 "Έχεις άγγελο; Έχεις έρθει ο χρόνος που έρχεται εδώ; Περιμένω τόσο πολύ." 7:17 Ήταν ο διάβολος Χριστίνα, αρίθμηση.

8: 1 Ο απόστολος Χριστίνα πίστευε ότι ο διάβολος ήταν άγγελος. Μιλήστε με τη γλώσσα του διαβόλου. 8: 2 Ο Διάβολος: Άπειρη πολυμορφία σε άπειρους συνδυασμούς, συμβολίζοντας τα στοιχεία που αντιπροσωπεύουν την αλήθεια και την ομορφιά. 8: 3 Thoudst λέει ότι ο ίδιος ο ίδιος είναι απόστολος; 8: 4 Η ανθρώπινη Χριστίνα λέει ότι είναι τέχνη. 8: 5 Ο διάβολος Χριστίνα ανταποκρίνεται, πρέπει να ομολογήσω ότι έχετε μια μεγάλη φαντασία. Αλλά ίσως όχι αρκετά μεγάλο. 8: 6 "Πώς τολμάς να με παύσεις να κάνεις το θέλημα του Θεού;" δήλωσε ο απόστολος 8: 7 Ο Διάβολος συντρίβει και απαντά: "Αλλά πώς ξέρετε ότι αυτές οι φωνές δεν είναι μόνο εσείς πραγματικά;" 8: 8 Η Χριστίνα είναι διαταραγμένη. Απάντησε: «Εγώ είμαι, έτσι μου μιλάει ο Θεός, ακόμα και αν τους ακούσατε αν ακούγατε αρκετά». 8: 9 Ο διάβολος: "Προσωπικά, δεν πιστεύω στον Θεό, ούτε πιστεύω στον διάβολο, ίσως γι 'αυτό δεν είμαι ποτέ απογοητευμένος". 8:10 Ο Απόστολος πήρε ύποπτο. Λέει: «Είμαι πάντα πιστός στον Θεό και έχω ακολουθήσει όλα όσα είπε ποτέ και έχω κάνει ό, τι μου ζήτησε ποτέ να κάνω». 8:11 Ο διάβολος λέει, "Δεν σου είπε να κόψεις όλα τα μαλλιά σου." 8:12 "Πώς τολμάς να μου πεις τι μου λέει ο Θεός;" ρώτησε η Χριστίνα ο απόστολος. 8:13 "Δεν κατέβηκε και έκανε τον εαυτό του." Ο Διάβολος γελούσε 8:14 Η Χριστίνα ο απόστολος άρχισε να κλαίει, καθώς ήταν γυναίκα θλίψης και πόνου. 8:15 Είπε: «Το αφήνω αυτό στον Θεό. Δεν είμαι τίποτε από όλα αυτά, είμαι απλώς ο Αγγελιοφόρος». 8:16 Ο Διάβολος: Ο Θεός σε ζήτησε να κάνεις κάτι; 8:17 Απόστολος Χριστίνα: Ναι. Ναι, πολλά πράγματα. 8:18 Ο Διάβολος: Εννοείς ότι ο Θεός είπε: "Χρειάζομαι εσένα, Χριστίνα." 8:19 Απόστολος Χριστίνα: Όχι. Αλλά μου έστειλε σημάδια. 8:20 Ο Διάβολος: Σημάδια; Τι σημάδια; 8:21 Απόστολος Χριστίνα: Ο άνεμος. Ο άνεμος. Και τα σύννεφα και οι άγγελοι σαν εσένα! 8:22 Ο Διάβολος: Σύννεφα; Άγγελοι σαν εμένα; Μιλάτε στον εαυτό σας! 8:23 Απόστολος Χριστίνα: Ο Σταυρός! Ο Σταυρός που βρίσκεται μπροστά από τον τάφο της μητέρας μου. Αυτό ήταν ένα σημάδι. 8:24 Ο Διάβολος: Όχι. Αυτός ήταν ένας Σταυρός σε ένα νεκροταφείο. Κάποιος το άφησε και ξέχασαν να το πάρουν μαζί τους. 8:25 Απόστολος Χριστίνα: Όχι. Όχι, αυτό ήταν ένα σημάδι! 8:26 Ο Διάβολος: Όχι. Αυτός ήταν ένας χαμένος Σταυρός. 8:27 Απόστολος Χριστίνα: Δεν μπορεί να φτάσει εκεί μόνος του! Δεν μπορεί. Ένας σταυρός δεν φτάνει μόνος του. Δεν μπορεί να φτάσει εκεί μόνος του. 8:28 Ο διάβολος: Αλήθεια. Κάθε γεγονός έχει άπειρο αριθμό αιτιών, οπότε γιατί επιλέγετε ένα και όχι άλλο; Υπάρχουν πολλοί τρόποι να βρεθεί ένας Σταυρός σε ένα νεκροταφείο. 8:29 Απόστολος Χριστίνα: Εγώ είμαι απλά ο αγγελιοφόρος. Με χρειάζεται. 8:30 Ο Διάβολος: Πιστεύεις ότι ο Θεός - Ο Δημιουργός των ουρανών και της γης και όλοι οι κόσμοι που υπήρχαν και όλα τα πλάσματα που ζουν και όλα τα χειροποίητά του: Άπειρη ποικιλομορφία σε άπειρους συνδυασμούς, συμβολίζοντας τα στοιχεία που αντιπροσωπεύουν αλήθεια και ομορφιά - Ότι ο Θεός σας χρειάζεται; 8:31 Απόστολος Χριστίνα: Ο Χριστός με επέλεξε! Είμαι ο απόστολος του! Και πιστεύω ότι είσαι ο διάβολος, όχι ένας άγγελος που έχω αντιληφθεί πριν. 8:32 Ο Διάβολος: Εσύ είσαι αυτός που τον εγκατέλειψε. Εσείς εγκαταλείψατε τον Χριστό όταν σας χρειάζονταν περισσότερο. Γιατί θα επέλεγε εσένα και όχι εμένα. Από άπειρες δυνατότητες, έπρεπε να το επιλέξετε. Θα έπρεπε να είσαι απόστολος, όχι εγώ, μέρος σου, αλλά ξεχωριστό. Δεν είδατε τι ήταν, Χριστίνα. Είδατε τι θέλετε να δείτε. 8:33 Ιδού ήταν λεγεώνα, τα ακάθαρτα πνεύματα της Χριστίνας, μέρος του εαυτού της, της ψυχής της, σε διαφορετικά σώματα, φυσικά και αιθέρια. Όλοι αυτοί σχημάτισαν μια συλλογή, μια συλλογική μάζα των δαίμων 8:34 Και λέει αυτό στα ακάθαρτα πνεύματά της: Εσύ, που ισχυρίσατε ότι είμαι οι δικαστές μου, θα είστε προσεκτικοί, γιατί και εσείς μια μέρα θα κριθούν. 8:34 Η Λεγεώνα: Ποιος είσαι σίγουρος ότι μπορείς να γνωρίσεις τη διαφορά μεταξύ καλού και κακού; Εσύ είσαι Θεός; Γιατί μας κρίνεις; Εμείς είμαστε εσύ! 8:35 Απόστολος Χριστίνα: Τι θέλεις από μένα; 8:36 Η Λεγεώνα: Υποφέρουμε στην κόλαση. Θέλουμε να αλλάξουμε και να δώσουμε ζωή στη γη για να ζήσουμε σαν άνθρωπος σαν εσένα ή για να ζήσεις σαν άγγελος στον ουρανό, κοντά στον Χριστό. Ή να πάρετε τη θέση μας στη θέση μας. Αφήστε το πόνο μας να είναι δικό σας. 8:37 Απόστολος Χριστίνα: Η ταλαιπωρία σου είναι ο πόνος μου και ο Ιησούς υποφέρει για σένα. μαζί υποφέρουμε, για πόνο μας φέρνει κοντά στον Θεό και μας διδάσκει πολύτιμα διδάγματα και μεταμορφώνει τις συλλογικές μας ψυχές και πνεύματα και μας κατευθύνει συλλογικά προς την αιώνια σωτηρία μας. Αυτός μου δίδαξε ο Χριστός. Επειδή δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε ούτε να καταστρέψουμε, αλλά μεταμορφώνουμε σε διάφορες μορφές, κατά τη διάρκεια πολλών ζωών, σε πολλούς κόσμους, σφιχτά δεμένοι μαζί. 8:38 Τα ακάθαρτα πνεύματα της Χριστίνας, τα οποία ήταν μέρος του εαυτού της, ανακουφίστηκαν από αυτό που τους δίδαξε ο Χριστός μέσα από αυτήν. 8:39 Και αυτό είναι το μάθημα που ο Chris θέλει να μάθουμε. Για να προετοιμαστούν για σκληρή πραγματικότητα, γιατί μας διδάσκουν περισσότερο, και να μας φέρει κοντά στο Θεό, για τους πιστούς θα υποφέρουν πάντα, για την ταλαιπωρία είναι για τους ισχυρούς, τους αληθινούς πιστούς στον Χριστό, και χωρίς νόημα απόλαυση είναι για τους διαβόλους αυτού του κόσμου, και κόσμους κάτω από εμάς στερούνται την ευχαρίστηση, μόνο το τρίξιμο των και λείανση των δοντιών, λίμνες θείου, φωτιά και θειάφι, και το μαρτύριο ατελείωτη, έως ότου ο Θεός βλέπει ότι οι ψυχές τιμωρούνται οι επάξια τιμωρούνται αρκετά, στη συνέχεια αποστέλλονται πίσω και να δοθεί μια ακόμη ευκαιρία . 8:40 Πόσες ευκαιρίες έχετε δώσει πριν; Πότε θα μάθετε; Πολλές ψυχές δεν μαθαίνουν, ή να ξεχάσει τα μαθήματά τους στις ζωές τους ότι ζουν, και πολλές ψυχές χάνονται, κάποια αιώνια στο κενό, το αιώνιο σκοτάδι, γιατί είναι το χαμένο πρόβατο, και κάποιοι να καταβροχθιστεί από λύκους στη μεταμφίεση. 8:41 Η αληθινή αφοσίωση στον Θεό σας οδηγεί σε ανάληψη και συγχώρεση των αμαρτιών σας, επειδή ο Θεός σας είναι ο ποιμένας σας και μέσω των διαφόρων θυσιών του Χριστού στις πολυάριθμες ζωές του, θα σωθείτε. 8:42 Διότι ο Χριστός έχει θυσιάσει πολλές φορές πριν και θα υποφέρει πολλές φορές και πάλι, διότι η ιστορία επαναλαμβάνεται και είναι να σώσει διάφορες γενεές της ανθρωπότητας και τις περισσότερες φορές δεν αναγνωρίζετε τον Χριστό σας Σωτήρας. 8:43 Πώς ατυχές είναι οι χριστιανοί που τον λατρεύουν οι οποίοι θα τον ξανασταυρώνουν για τις αμαρτίες τους, ενώ χλευάζοντας τους εβραίους, καλώντας τους Χριστός δολοφόνοι 8:44 Απόστολος Χριστίνα προφητεύει την τη δολοφονία του Χριστού, αυτή τη φορά στα χέρια του πολύ πιστούς του, και το αίμα του να είναι πάνω τους αντί του εκλεκτού λαού του Θεού, μέχρι τον Χριστό να σκοτωθεί από τους Νεοχριστιανούς, μερικές χιλιάδες χρόνια αργότερα, το έτος 4000 μ.Χ. Αμήν.

      


Translated into English

1:1 Eternal life, or back on earth as a fleshly confinement of your soul? Jesus said to Apostle Christina, "When you die, you turn into a ghost, or an evil spirit, for all of eternity. Only a fool would want to return as a fleshly mortal." 1:2 "And that is your afterlife," said Jesus to the woman who hath come before, but left unhappy. But now she was back with faith in Jesus, her belief in God restored. "Your kingdom of heaven, your eternity, your paradise. Do not choose to return, because you shall only suffer if you come back. It is your choice." 1:3 Then Jesus prayed for apostle Christina, who was a tortured soul, who needed God more than anyone else. 1:4 Angel Michael came down to console him, saying: “Christina is a brave and loyal Levite. God has given her everlasting life, and in place of her children which were cut off in the battle of this world, the Lord has given her a pair of wings.” 1:5 Archangel left, and Christina asked Jesus to whom he was talking to, for she couldn't see the angel with her mortal eyes. Then Jesus said this to her new apostle, "Live in virtue, no desire, in the grave an angel's choir, you look to heaven and wonder why, No one can see them in the sky." 1:6 "Just as the clouds have gone to sleep, Angels can be seen in heaven's keep, Alone in fear they question why?" 1:7 Christina said, "Goddamn not an angel when I die!" 1:8 Jesus ignored her, for there were unclean spirits tormenting her still. And he said, "Angels live, they never die, Apart from us, behind the sky, They're fading souls who've turned to ice, So ashen white in paradise!" 1:9 "Just as the clouds have gone to sleep, Angels can be seen in heaven's keep, Alone in fear they question why?" 1:10 Then Christina said, "Goddamn not an angel when I die! Goddamn not an angel when I die! " 1:11 Jesus thought in his godly mind, "This soul is hard to control, for it is devious in nature, unholy kept." Then Jesus exorcised Christina, then he said, " Who in their lifetime is good on Earth, will become an angel after death, you look to the sky and ask, why can't you see them?" 1:12 Then Jesus summoned ten thousand angels, and their voices could be heard everywhere on earth, and all the people stopped doing whatever they were doing, and they all listened, and this is what they hear: " First if the clouds have gone to sleep, you can see us in the sky, we are afraid and alone ... " 1:13 Then the unholy spirits (Pazuzu, Lilith, etc.) possessing Christina interrupted and spake as Christina, "God knows I don't want to be an angel when i die!" 1:14 Jesus continued, " They live behind the sunshine, separated from us, infinite expanse they must cling to the stars very tightly, so they won't fall from the sky!" 1:15 Angels who were nearby then said, "First if the clouds have gone to sleep, you can see us in the sky, we are afraid of God and alone!" 1:16 Then Christina shrieked, "God knows I don't want to be an angel when i die!" 1:17 God's wrath was kindled against Christina, and the angel of death appeared and took Christina's soul to the depths of hell for an eternity of our reckoning, thousands, perhaps millions of years -- in hell years -- for her punishment, her gnashing and grinding of teeth, till her devious soul hath devilry inside her extinguished forever. 1:18 Then Christina was sent back to earth to live as a human, and this time she was given a chance to attain salvation through reforming her Ruach, Nefesh, Yechida, Chaya and her Neshama also, in the worlds of Atzilut, Beriya, Yetzira, and Asiya 1:19 For Jesus was personally teaching Christina, his hardest apostle to control, the path of rectification, so that through her, the whole of mankind learns the path to salvation. 1:20 Jesus, in another form, in another dimension, in another world, was in direct contact with Christina, in her death, in her worldly life, and in her emanation in higher and lower worlds. 1:21 "There are people whose Nefesh is from malchut of Asiya, and others who are from yesod of Asiya," saith Jesus to Christina. "Still, every person must rectify the entire spectrum of Asiya. Only then can a person receive his Ruach from Yetzira, since Yetzira is greater than all of Asiya." 1:22 "Not all souls are rooted in the same level. However, in spite of the level of the root of one's soul, a person is still responsible to rectify all strata within the level of that world to which he is connected. This includes those levels within the same world but below his root as well as those above it. No individual can begin to rectify the next level of soul applicable to the next world until he has rectified all the lower levels of the world in which he is rooted. Thus, he can initiate work on Ruach from Yetzira only after his Nefesh from Asiya is completely rectified." 1:23 "Similarly, in order to attain his Neshama from Beriya, a person needs to rectify every part of his Ruach in all of Yetzira, after which he can then receive his Neshama from Beriya. It is insufficient for him to rectify only the particular place in which his soul-root is grounded. That is, the level in which his Nefesh is rooted." 1:24 "Rather, he must rectify [all parts of each level as] we have mentioned, until he is fit to receive the Nefesh of all of Asiya, and then he can attain his Ruach of Yetzira. It is this way with all the worlds. The import of this above mentioned rectification--tikun is that one must be involved with the study ofTorah and the performance ofmitzvot that correspond to all of Asiya--not just those which correspond to the specific place to which his Nefesh is connected." 1:25 Christina was fascinated, like a new born child, for her soul was restored to its state of innocence, as she was learning the path of rectification. Jesus continued, "The mitzvot correspond to the various limbs and tendons that make up a human being whose shape represents the structure of the sefirot in the spiritual realm, in the sense that partzuf refers to the entire human form, each partzuf consists of number of limbs and tendons. Thus, the performance of specific mitzvot brings rectification to the corresponding parts of the human body and to the corresponding section of the partzufim and sefirot." 1:26 "One mitzva is important for a particular person, and another mitzva is significant for a second person. Nevertheless, in order to advance spiritually each individual must perform all the mitzvot that she can, and not content himself with the performance of only those mitzvot that are significant to her." 1:27 Apostle Christina was tired. She went to sleep. Her consciousness switched off, like a dreamless sleep that we go through, in the days and nights of our lives. Jesus left for heaven.

2:1 Apostle Christina was dreaming. Jesus appeared as the Holy Spirit. His Spirit encompassed the whole universe, the universe of her dreams. 2:2 Jesus breathed into her misty mind. This is what the Holy Spirit taught: 2:3 The path to rectification of the soul is not easy, and is eternal. It is not sufficient to only rectify the particular spot to which her soul is connected. Rather, she must rectify all aspects of each level as I have mentioned before, until she merits all of Asiya, at which time she can achieve her Ruach of Yetzira. It is this way with all the worlds. 2:4 If a person sins and blemishes a particular spot in Asiya, even though it is not the place to which his Nefesh is connected, she must rectify it. If she commits a sin that affects a part of Asiya to which her soul is not particularly connected, she is responsible to rectify the blemish. Even though a person’s Nefesh comes from a specific place in the world of Asiya, she is still responsible to acquire every level of Asiya - the Nefesh, Ruach, Neshama, Chaya, and Yechida of Asiya. 2:5 Likewise, if she commits a sin that affects a part of Asiya to which her soul is not particularly connected, she is responsible to rectify the blemish, since she is expected to acquire that level as well on her way to attaining Ruach of Yetzira. 2:6 However, if another Nefesh failed to perform a specific mitzva from the world of Asiya, or sinned and blemished something in the world of Asiya, this does not obligate her to rectify the missing mitzva or the blemish caused by the sin of the other Nefesh. 2:7 There are times when more than one soul occupies a single body. If the souls originate from the same root, then they share a common responsibility and need for tikun. However, if they do not come from the same root, then the deficiency or sin of one Nefesh does not necessitate the other to be part of the rectification process. 2:8 Alternatively, it is possible that the concept of tikun-rectification applies only to blemishes resulting from sin, and not from the lack of performance of any of the commandments of nature and moral compass within us all. 2:9 Thus, rectification is only necessary in the case of a sin, and not for positive commands that were not performed, as first proposed. 2:10 A soul is from the Malchut of the Nukva of Asiya, called the Nefesh of Asiya…. 2:11 He does not have to rectify the sections that are not connected to the root of his soul. The soul in question would be a level within the sub-set of the sub-set of the tenth sefira Malchut within the general structure of ten sefirot. He will have to rectify all of the malchuyot (plural of malchut): of Ruach, and Neshama, and Chaya, and Yechida of Asiya. 2:12 A person has to rectify his five roots in the five partzufim of Asiya, but he does not have to rectify the sections that are not connected to the root of his soul. Since his root is specifically in Malchut, it is relevant to the Malchut on all levels in each partzuf. 2:13 Someone who only rectifies the Malchut of Asiya only acquires the Nefesh of the Nefesh that is within Asiya. 2:14 If the root of his soul is in Malchut, then he has to rectify the malchut of the Malchut of Asiya in order to acquire Nefesh of Nefesh. 2:15 A person who also rectifies the Zeir Anpin of Asiya acquires both the Nefesh and Ruach from Asiya. 2:16 Since his soul is from the Malchut, then he must rectify the Malchut of the Zeir Anpin of Asiya in order to acquire the Ruach of Asiya as well as the Nefesh. If he also rectifies the Imma of Asiya then he attains the Nefesh, Ruach and Neshama from Asiya. It is the same until he rectifies all five partzufim of Asiya, in which case he will have acquired all the NRNChY . 2:17 Christina understood none of this, yet she nodded in her forever state, for she remembered that once she lived as a jewish woman, and she was to return to earth as an arab man, and whatever she learned from the Holy Spirit, she had to translate it to arabic in her next life, and spread the knowledge of the unseen to the children of Ishmael, and the rest of the gentiles.

3:1 Christina waited, but Jesus never returned. What hath she done that made Jesus forget her? 3:2 She wept, prayed, and dreamt. He wasn't there. 3:3 One day, when Christina was alone in the synagogue, as she was jewish in her present life, as she was reading the Book of David, behold, an angel appeared in front of her. 3:4 And his face was her face, though he was male and she was female. 3:5 And she was astonished to see that her appearance hath taken a form of an angel. 3:6 The angel greeted Christina and saith, "I am Gabriel the archangel, you are me and I am you." 3:7 Apostle Christina could not believe what Archangel Gabriel just told her. 3:8 Angel Gabriel continued, "There are times when a single soul occupies more than one body." 3:9 "If the bodies, be they physical or spirits, originate from the same root, then they share a common responsibility and need for tikun." 3:10 "However, if they do not come from the same root, then the deficiency or sin of one Nefesh does not necessitate the other to be part of the rectification process." 3:11 Christina didn't understand, and Gabriel knew beforehand that she wouldn't. 3:12 Archangel Gabriel summarized: "In other words, they live different lives in various worlds." 3:13 "Ye and I art a single soul, emanating in different lifeforms, and currently ye are living various lives that ye knew not of." 3:14 "And we also hath a satanic aspect of our totality of our soul, for each soul is good, evil and neutral also." 3:15 "Aye, you exist also as a devil in multiple lifespans, and other forms that ye hath not yet imagin'd." 3:16 "Each soul ascends to its salvation, then descends to its damnation, like a cyclical process, like the passage of the day and the night, and that is a parable set forth by God to ye, yet ye understand not this, though ye witness it through your earthly lives." 3:17 "There are worlds where the laws of governance of it art different than the world that you suffer in currently." 3:18 "And there are worlds that are similar to your worlds, and there are worlds that you wish you never were sent to, yet an aspect of you dwells in such forsaken ruins of the souls." 3:19" I exist in the world of angels, and also the world of spirits, and forget not the world of light, and higher realms where elves dwell, and ye are an elf in that world, aye, i am too, for i am you." 3:20 "I leave you with a fair warning. Satan Christina the accursed shall tempt thee in your present life, and you will never see me again. And this is indeed your millionth life, not always human, sometimes lower forms of existence hath ye liveth." 3:21 And Christina the apostle bade Archangel Gabriel farwell, and prepared for the temptation to come, in a form that is her own.

4:1 The year was 666 Anno Domini. 4:2 Jesus hath left this world and not returned for over six hundred years. 4:3 Christina was living as a eunuch in the ruins of Jerusalem as a christian lunatick, 4:4 a believer in Christ, 4:5 and not as a jew that she was in the world of the 21st century, 4:6 where she hath lived previously, 4:7 and she remembered all of this, 4:8 for Jesus hath told her in his future recrucifixion at the hands of Christians, 4:9 that souls exist with no regards to time periods, 4:10 that they can exist in the future, 4:11 then go back in the past, 4:12 then live in the present, 4:13 or go back into the post apocalyptic world that they have gotten used to, 4:14 then go back into pre-Adamic world of Neanderthals and pre-homosapiens, 4:15 to live as apes or dinosaurs, 4:16 or live as vampires, demons, satyrs, or as angels and elves, 4:17 or as aliens or artificial intelligence, 4:18 all handiwork of the immanent and transcendent God who creates a baby in it's mother's womb, 4:19 though the mother is not its creator, 4:20 as their deeds, their intents, their desires -- the intricate factors determine their next life.

5:1 Apostle Christina taught the christian crowds of the year 666 AD 5:2 She saith, "If you pray in earnest -- and desire sincerely to your immanent and transcendent God -- to be someone you wish to be, eventually, your wish is granted." 5:3 The multitudes weren't impressed by her words, and there was much gnashing and grinding of teeth, for they were all suffering in their fell clutch of circumstances, confined to their predetermined lives destined by God 5:4 None of them were happy, as none of the living art happy unto this present time 5:5 Then Apostle Christina taught them words that Jesus hath taught her some fifteen hundred years later, for she came back to live in the past after living in the future 5:6 She opened her mouth and these words were spoken: "Christ sayeth that your suffering is his suffering, and your deliverance shall be his also." 5:7 The holy apparition of Christ wast inside Christina and the lady eunuch spake as Christ, "The world is just illusion trying to change you." 5:8 " You pray, hoping what you need is behind every door, and each time you get hurt, I don't want you to change." 5:9 "Because everyone has hopes, they're human after all." 5:10 "The feeling sometimes wishing you were someone else feeling as though you never belong." 5:11 "I don't want you to hate for all the hurt that you feel." 5:12 "A part of your soul ties you to the next world or to the last." 5:13 "To us the world is different, as we are to the world." 5:14 "Satan, who is the god of this evil world, an evil world created by an evil god." 5:15 "Satan has blinded the minds of those who don’t believe. They are unable to see the glorious light of the Good News. They don’t understand this message about the glory of Christ, who is the exact likeness of God." 5:16 "I have given them your word and the world has hated them, for they are not of the world any more than I am of the world." 5:17 "My prayer is not that you take them out of the world but that you protect them from the evil one." 5:18 And Jesus said through Christina's mouth, "My believers are not of the world, even as I am not of it." 5:19 "If you belonged to the world, it would love you as its own. As it is, you do not belong to the world, but I have chosen you out of the world. That is why the world hates you." 5:20 So the Christians said this to the eunuch Christina, “Will it kill itself, since it says, ‘Where I am going, you cannot come’?” 5:21 Christina said to them, “You are from below; I am from above. You are of this world; I am not of this world." 5:22 "Jesus saith that you would die in your sins, for unless you believe that he art thine savior, you will die in your sins.” 5:23 "We know that we are children of God, and that the whole world is under the control of the evil one." 5:24 "You, dear children, are from God and have overcome them, because the one who is in you is greater than the one who is in the world." 5:25 "Be different from the world." 5:26 "Do not conform to the pattern of this world, but be transformed by the renewing of your mind. Then you will be able to test and approve what God’s will is—his good, pleasing and perfect will." 5:27 "Do not love this world nor the things it offers you, for when you love the world, you do not have the love of the Christ in you. For the world offers only a craving for physical pleasure, a craving for everything we see, and pride in our achievements and possessions. These are not from the Christ, but are from satan, the god of this world. And this world is evil, along with everything that people crave. But anyone who does what pleases God will live forever." 5:28 "Our citizenship is in heaven. And we eagerly await a Savior from there, the Lord Jesus Christ, the sacrificial lamb, who suffers for our sins, from age to age." 5:29 "For God so loved the world that he gave it his children, that whoever believes in God shall not die but have eternal life, in better worlds. Hath he not loved it, none of us would be here." 5:30 " And God hated the world also that he gave it his beloved Son, that whoever believes in him shall not perish but have eternal life in the kingdom of heaven, and whosoever is of this world shall perish along with it." 5:31 The multitudes of christians that hath gathered in that fateful gathering were astonished, and they all wept bitterly, and praised God. 5:32 Satan was witnessing all of this, and he was not happy, along with his minions, they all plotted against the apostle. 5:33 The devil Christina, the evil p'rtion of apostle Christina's soul, living simultaneously while Christina eke liveth as human, that devil wast chosen by the chief devil as the one to maketh Christina suff'r at the hands of the v'ry christians yond the apostle hath baptis'd with the Holy Spirit of Christ. 5:34 All of t hath happened in the year 666.

6:1 And Jesus did teach Archangel Gabriel, who is't wast Apostle Christina eke, and oth'r f'rms of en'rgy, oth'r simulcarnations 6:2 Jesus hath said: God is not a physical being. 6:3 God is en'rgy yond lies beyond our univ'rse and all the univ'rses, beyond the most wondrous beyond. 6:4 Ev'rything in the univ'rse enwheeling our physical bodies art just madeth of en'rgy and yond en'rgy shall only taketh on yond shapeth f'r a c'rtain amount of timeth, at which hour its timeth is completeth 'twill beest did destroy and the en'rgy can beest did free, allowing t taketh on anoth'r shapeth 'r f'rm. 6:5 Nothing lasts f'rev'r, earth wonneth't at each moment beest h're, neith'r shall the travelling lamp n'r this galaxy, but yond en'rgy still exists and is free to maketh oth'r creations living and nonliving in this vast univ'rse 6:6 Liketh a riv'r, we art the droplets but nay matt'r what we doth the riv'r returns backeth into the 'riginal current and the univ'rse continues its infinite cycleth. 6:7 T's so quite quaint, death is nothing to fear. 6:8 Apostle Christina in h'r female f'rm in the future, in the 21st century saith: F'r the first timeth in mine own life i truly did lift out if 't be true mine own corse, i did float above t, looking down on myself, and i did float high'r without any corse f'rm, just en'rgy, all i did see wast blue, liketh a dark blue sky at the top of a mountain. 6:9 And then i did see a circle of cascading lighteth from high'r above, and i did float to t, t hath called me, i wenteth into this lighteth, and spake to God 6:10 I hath asked what doth i doth with mine own life? 6:11 God hath said doth what maketh thee feeleth loveth, and i went to ask what God meant. 6:12 And God madeth me feel'th i already kneweth the answ'r, and gaveth me love and hath said goodbye f'r anon mine own issue. 6:13 I did bow in mine own f'rm and hath said i loveth thee God, 6:14 And without turning hence bowing down i cameth backwards and cameth but soft into mine own corse, by this pointeth mine own corse once i cameth out of this exp'rience wast spasoming slightly but in a valorous way, liketh the humour of at which hour thee stretcheth but much most wondrous'r, mine own muscles w're humour almost in ecstacy 6:15 I truly loveth God because anon i wast honour'd with his/h'r directeth communication. 6:16 Thanketh thee Jesus f'r this gospel because t did allow me to truly connecteth liketh i nev'r has't bef're? 6:17 Thanketh thee f'r the crosseth l'rd thanketh thee f'r the price thee hath paid 6:18 Bearing all mine own sineth and shame in loveth thee cameth and gaveth most wondrous grace 6:19 Thanketh thee f'r this love l'rd thanketh thee f'r the naileth pi'rc'd hands 6:20 Wash'd me in thy cleansing floweth anon all i knoweth thy f'rgiveness and embrace 6:21 W'rthy is the lamb did seat on the throne coronet thee anon with many crowns thee reigneth vict'rious 6:22 High and did lift up Jesus, Son of God 6:23 The God of heaven crucifi'd 6:24 W'rthy is the lamb, w'rthy is the lamb 6:25 I am guilty L'rd, Jesus, Son of God! 6:26 The God of heaven crucifi'd...

7:1 Our star is dying. 7:2 All our science. All our desires, our dreams, art foolish! 7:3 In the visage of this, we art dust, nothing m're. 7:4 Unto this dust, we returneth. 7:5 At which hour God chooses f'r us to kicketh the bucket, t is not our lodging to dare God. 7:6 F'r seven years i spake with God. 7:7 God told me to taketh us all to heaven. 7:8 At the end of time, a moment shall cometh at which hour just one human remains. 7:9 Then the moment shall pass. Humans shall beest gone. 7:10 Th're shall beest nothing to shew yond we w're ev'r h're. But stardust, in total darkness 7:11 And the point about darkness is, thee floateth in t. 7:12 Thee and the darkness art distinct from each oth'r because darkness is an absence of something, t's a vacuum. 7:13 But total lighteth envelops thee. It becomes thee. Thee becometh god. Thee just has't to believeth in god. 7:14 Nothing shall survive… not thy parents… not thy children… not even… stars! 7:15 Only those who is't accepteth god and his belov'd Son Christ, but ye art his belov'd issue eke, only if 't be true thee believeth and s'rve God. 7:16 "Are thee an angel? Hast the time yond cometh? I've been waiting so long. " 7:17 t wast the devil Christina, h'r count'rpart.

8:1 Apostle Christina thought the devil was an angel. Spake this the devil's tongue. 8:2 The Devil: Infinite diversity in infinite combinations, symbolizing the elements that represent truth and beauty. 8:3 Thoudst saith that thineself be an apostle? 8:4 The human Christina sayeth that she art. 8:5 The Devil Christina responds, I must admit you have a big imagination. But maybe not big enough. 8:6 "How dare you stop me from doing God's will?" said the apostle 8:7 The Devil smirked and responds, "But how do you know that these voices aren't just really you?" 8:8 Christina is perturbed. She responds, "They are me. That's how God speaks to me. Even you could hear them if you listened hard enough." 8:9 The Devil: "Personally, I don't believe in God. I don't believe in the Devil either. Perhaps that is why I am never disappointed." 8:10 Apostle got suspicious. She sayeth, "I've always been faithful to God and I've followed everything He's ever said and I've done everything He's ever asked me to do." 8:11 The Devil saith, "He didn't tell you to cut all your hair." 8:12 "How dare you tell me what God tells me to do?" bellowed Christina the apostle. 8:13 "He's not come down and done it himself." The Devil was laughing 8:14 Christina the apostle started crying, as she was a woman of sorrows and suffering. 8:15 She said, "I leave that to God. I'm nothing in all this, I'm just the Messenger." 8:16 The Devil: God asked you to do something? 8:17 Apostle Christina: Yes. Yes, lots of things. 8:18 The Devil: You mean God said, "I need you, Christina." 8:19 Apostle Christina: No. But He sent me signs. 8:20 The Devil: Signs? What signs? 8:21 Apostle Christina: The wind. The wind. And the clouds, and angels like you! 8:22 The Devil: Clouds? Angels like me? You are talking to yourself! 8:23 Apostle Christina: The Cross! The Cross lying in front of my mother's grave. That was a sign. 8:24 The Devil: No. That was a Cross in a graveyard. Someone left it and forgot to take it with them 8:25 Apostle Christina: No. No, that was a sign! 8:26 The Devil: No. That was a lost Cross. 8:27 Apostle Christina: It can't just get there by itself! It can't. A cross just doesn't get there by itself. It can't just get there by itself. 8:28 The Devil: True. Every event has an infinite number of causes, so why pick one rather than another? There are many ways a Cross might find itself in a graveyard. 8:29 Apostle Christina: I am just the messenger. He needs me. 8:30 The Devil: Do you think God -- The Creator of the heavens and the earth, and all the worlds that existed, and all the creatures that liveth, and all of his handiwork: Infinite diversity in infinite combinations, symbolizing the elements that represent truth and beauty -- That God needs you? 8:31 Apostle Christina: Christ chose me! I am his apostle! And i believe you are the devil, not an angel that i perceived prior. 8:32 The Devil: It is you who abandoned him. You abandoned Christ when he needed you most. Why would he chose you and not me instead. From an infinite number of possibilities, you had to pick this one. You had to be an apostle, not me, part of you, yet distinct. You didn't see what was, Christina. You saw what you wanted to see. 8:33 Behold they were a legion, Christina's unclean spirits, part of herself, her soul, in different bodies, physical and ethereal. All of them formed a gathering, a collective mass of demons 8:34 And she saith this to her unclean spirits: You, who claimed to be my judges, you'll be careful, for you too one day will be judged. 8:34 The Legion: Who are you to even think you can know the difference between good and evil? Are you God? Why do you judge us? We are you! 8:35 Apostle Christina: What do you want from me? 8:36 The Legion: We suffer in hell. We want ourselves transformed and given life on earth to live as human like you do, or to live as an angel in heaven, close to Christ. Or for you to take our place in our stead. Let our suffering be thine. 8:37 Apostle Christina: Your suffering is my suffering, and Jesus suffers for you; together we suffer, for suffering brings us close to God and teaches us valuable lessons, and reforms our collective souls and spirits, and heads us collectively towards our eternal salvation. That is what Christ taught me. For we cannot be created nor destroyed, yet we transform into various forms, over the course of many lives, in many worlds, tightly knit together. 8:38 The unclean spirits of Christina, that were part of herself, were thus assuaged by what Christ taught them through her. 8:39 And that is the lesson that Chris wants us to learn. To prepare for harsh realities, because they teach us more, and bring us close to God, for the believers shall always suffer, for suffering is for the strong, the true believers in Christ, and meaningless pleasure is for the devils of this world, and worlds beneath us are devoid of any pleasure, just gnashing of and grinding of teeth, lakes of sulfur, fire and brimstone, and torment unending, until God sees that the souls punished are deservedly punished enough, then sent back and given yet another chance. 8:40 How many chances have you been given before? When shall you learn? Many souls do not learn, or forget their lessons in their lives that they live, and many souls are lost, some eternally in the void, the eternal darkness, for they are the lost sheep, and some get devoured by wolves in disguise. 8:41 True devotion to God leads to you to ascension, and forgiveness of your sins, for thy God is your shepherd, and through Christ's various sacrifices in his many lives do you get saved. 8:42 For Christ has been sacrificed many times before, and he shall suffer many times over and over, for history repeats itself, and he is to save various generations of mankind, and most of the time you don't recognize your Christ your Savior. 8:43 How unfortunate are the Christians that worship him who shall recrucify him for their sins, while taunting the jews, calling them Christ killers 8:44 Apostle Christina prophesies the the killing of Christ, this time at the hands of his very believers, and his blood be on them instead of God's chosen people, until Christ is killed by the NeoChristians, some thousand years later, in the year 4000 AD or thereabouts. Amen.



Comments

Popular posts from this blog

Sainthood of Dangoule Rasalaite: Canonization

The Gospel of Apostle Eleonora

I swear by the father that watches his son die in front of him